Am Fost Acolo Sardinia

5 Zile In Sardinia Impresii Si Ponturi Din Vacanta

Două Săptămani De Vis In Sardinia Impresii Descoperă Sardinia Excursii și Călătorii Amfostacolo

O Saptamana Perfecta Impresii Descoperă Sassari Nordul Sardiniei Sassari Amfostacolo

Sardinia Am Fost Acolo Prin Vacanta

Pulicinu Hotel Baia Sardinia Impresii Păreri Recomandări Pulicinu Hotel Amfostacolo Amfostacolo

Am ajuns in sardinia la 14 20.

Am fost acolo sardinia. Noi nestiind si vrand sa ajutam in prima zi am scos toate pungile dar numai plasticele au fost luate. Zborul a fost linistit direct la alghero airport. La insistentele prietenilor nostrii din sardinia impreuna cu ei am pus la cale inca din 2012 planul de vacanta pt 2013. De la aeroport exista din ora in ora autobuz care te duce in alghero.

Anul trecut am fost acolo la mijlocul lunii septembrie si asa cum se scra in articol orasele pareau goale ceea ce nu s a mai intamplat anul acesta cand am programat vacanta in sezon. A fost odata ca niciodata o vacanta de vis care incepe asa. Nu va imaginati ca ne am luat cine stie ce iaht ci un rubber thingy cum ii spuneau italienii in traducere libera un fel de colac cu motor si o ancora. Mai toate plajele pe care am fost zece cu totul sunt cu nisip și cu intrare foarte lină în mare.

Levante mal pas şi poniente frumoasele plaje cu nisip fin ale benidormului 75 v atunci când am ales să mi petrec vacanţa pe costa blanca m am gândit în primul rând la zecile de kilometri de plaje superbe cu nisip aproape alb care dau şi numele zonei. Noi nu am gasit automatul de bilete asa ca am platit la sofer. Preturile sunt decente in santa teresa unde am stat noi pizza costa de la 7 euro iar o masa calda 10 12 euro. Am fost si noi in sardinia luna trecuta si am vazut mult din ce ai enumerat si tu frumoasa destinatie si prea putin cunoscuta de romani.

Ca urmare am achizitionat biletele inca din noiembrie 2012. Pentru mine a fost a patra coastă spaniolă vizitată după costa azahar costa brava şi costa del sol şi a şasea. Desi am fost in martie 15 22 in sardinia vremea a tinut cu noi temperaturile au fost intre 18 si 24 grade. Proprietara a ras spunand ca am scapat ieftin.

Daca impreuna cu sotul eram imbracati in tricouri in unele zile sotul chiar in pantaloni scurti majoritatea localnicilor inca nu se debarasasera de hainele de iarna si de cizme cred ca pentru ei noi eram o aparitie mai insolita. Cele mai spectaculoase plaje din sardinia continuare de aici vezi impresii în vacanța petrecută în sardinia am optat și pentru o excursie cu barca pe mare pentru a vedea cele mai spectaculoase plaje de pe coasta de est a sardiniei. Acolo am vazut pentru prima data cum arata apele din sardinia cu adevarat. Am plătit pentru cazare cam 7 000 de lei 14 zile partea noastră adică jumătate din costul total.

Prima oprire a fost la capo galera un loc unde se fac scufundari. Am fost două familii șapte persoane am stat împreună în case cu trei dormitoare și living. Ce plaje din sardinia ne au plăcut. Am constatat cu bucurie ca wizz air face curse directe bucuresti alghero.

împreună cu alți turiști am ales să mergem cu o barcă gonflabilă gommone de 12 locuri pentru a putea să intrăm și în peșterile aflate pe traseu. Pai daca gunoierii vad un alt tip de gunoi in fata portii ti l varsa acolo. Ma si vedeam ducandu ma in sardinia sa matur cojile de oua din fata vilei unde eram cazati. Pretul este de 1 5 eur 2 persoane daca iei de la sofer app 1 eur daca il iei din aeroport.

Plajele Vizitate De Mine In Sardinia Impresii Plajele Sardiniei Excursii și Călătorii Amfostacolo

5 Zile In Sardinia Impresii Si Ponturi Din Vacanta

Am Descoperit Sardinia Ma Voi Intoarce Sardinia Outdoor Decor Patio Umbrella

Top 15 Atracții Turistice Din Sardinia

Sardinia Plaje Spectaculoase Pe Care Ajungi Doar Cu Barca

Vacanta In Sardinia Episodul 1 Alghero Logout Ro

Despre Insula Sardinia Italia Prezentare Imagini Informatii Turistice Si Detalii Despre Statiunea Insula Sardinia